Uppskrivning/Uppkörning

JAAAAAAAA, NU JÄVLAR ÄR DET BOKAT..
Jag är såååå jävla glad idag.

Dagen började med att jag fick ett sms om att jag kunde hämta min telefon som varit på lagning.
In till landskrona och ha körlektion, som gick sjukt bra. Så bra att vi har nu bokat uppskrivning & uppkörning. FYFAN!!!
Jag kommer dö va fan. Herregud. Så jävla glad.

Kommer ej att skriva datumen till det, då jag inte vill stressa  upp mig för mycket.
Men om några veckor är det mitt. Förhoppningsvis.
Jag hade kunnat fått tider redan nästa vecka, men jag har lite till på teorin som måste sitta i huvudet, så jag tog det någon vecka fram.. MEN SKIT I DET.. FÖR JAG HAR BOKAT !!!
Cecilia » 2009-05-25 | 16:11:44
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Lycka till och hoppas det går bra :D Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!