Laddat vapen!

Måste bara tacka Alexandra som är snäll och körde mig hem ikväll/natt. Hade dock förvarnat henne, men visste inte att det skulle bli så sent som 3.45 ungefär. Men tack ändå! <3

Har varit hos Jocke ikväll och chillat. Robin,Sanne,Danny & Marcus var också där. Skoj skoj.
Klottrade ner Robins armar också. HAHA, mina fina konstverk..

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta gaddarna. Sen blir det sängen.
Är dock inte så överdrivet trött, men kan inte sitta uppe hela natten. Kanske startar en film.
We will see.


Imorgon var det tänkt att jag och emma skulle till breeze och festa. Men det verkar inte bli så längre.
Pengabrist! SUCKS!

Blir väl att sitta hemma och uggla om inget annat kommer upp.

Morsan och hela släkten utom JAG ska till Ullared på söndag också. SKOJ! :P
Hade faktiskt varit skoj att följa med, men fan. Jag hatar Ullared. Min morsa och min moster går på ullared i typ 5-6 timmar, och jag är färdig på max, verkligen MAX 2. Och då har gått sakta också. Hahaha.
Nej, fy fan. Jag skiter i det. Ber morsan handla hem litta strumpor och trosor så blir det perfekt ;)



godnatt :*
alexandra » 2009-11-14 | 12:54:13
URL: http://kita.blogg.se/

No problemo =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!