091005 Måndag

Nyduschad och fräsch. Nu väntar det tråkiga av allt. Jo, att välja kläder, sminka sig, föna/platta håret och allt som hör där till. Man borde uppfinna någon maskin som gör allt det till en? typ... HAHAHA, jag är störd. And you like it! ;)

Nej, men igår så blev det frukost på Espresso House med Emma och Tilde vid 3 tiden innan jag skulle hem och emma skulle jobba. Vid 5 tiden kom Palm och hämta mig och vi umgicks till 1 ungefär. FYFAN vad det blåste igår, jävlar i helvete.... Idag är det lite bättre iallafall, och tur är väl det.



Igår var det förresten Kanelbullens dag. Åt dock inga. Inte alls sugen på det.



Nej, nu ska jag klä på mig och sånt.

Hejsvejs :*


Nu är det förresten bara 21 dagar kvar tills jag fyller 20 !! :)


 

Egopic från helgen innan utgång


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!