091009 Fredag

Ska bara försöka tänka ut vad jag gjorde igår....


Jo, jag var ju på arbetsförmedlingen och efter det åkte jag hem .. typ!
Dega mest när jag kom hem, la mig i sängen och kollade ALIAS ett tag också. Och sen när klockan blev halv sju typ så smsa jag alexandra och frågade vad hon gjorde och vad hon skulle göra ikväll. Som svar fick jag att hon skulle in till Maddes fik och fika med några polare, och jag hängde på.
Mycket trevligt hade vi också. Spelade kort och drack kaffe/varm choklad. Mysigt mysigt.

Vid halv tio tiden så körde vi hemmåt. Gick upp till Macke & Krippe först och hämtade min tröja som legat där i typ 1 månad och lite till.
Blev datorn en stund när jag kom hem, och sen sängen och lite alias tittande.
Somnade för ovanlighetensskull innan 1:30 också.
Och blev väckt av ett sms vid 10. Men de gjorde mig inget. Måste börja vända tillbaka mitt dygn.


Har nyss duschat, och ska alldeles strax börja klä på mig och fixa mig.
Vad som händer idag är fortfarande oklart.
Folk går mig på nerverna!


Hejsvejs!

17 dagar kvar till min födelsedag!






Ja eller nej?
Det är allt jag vill veta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!