5 dagar kvar !!!

Aaahhhh!! Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller 20. Längtar som fan.

Idag har jag varit superduper duktig. Varit ute och gått en rejäl runda i Landskrona. Närmare bestämt längst stranden. Från Borstahusens camping och hela vägen ner till centrum. Eftersom jag inte "motionera" utan mer gick för att jag kände att det behövdes så tog det cirka 2 timmar. Med x antal foto-stop och 2-3 pauser för att sitta ner och bara sitta. Och jag gick inte snabbt heller.. Haha. Men skönt var det.
Åkte med pappa hem, och då blev det middag. Ingen höjdare och jag slängde det nästan direkt.

Åkte till Landskrona igen vid 6 tiden. Kollade film och hade mys med T. Stackaren är ju mega förkyld. Så jag har säkert blivit smittad också.
Tog bussen hem halv tolv. Och pratade med Dick under tiden som också tog bussen. (vi bor i samma gata)

Ska strax lägga mig i sängen och starta en film tänkte jag.










Några av bilderna jag tog idag! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!