Cider & blåmärke.

Fredagen... Ja herregud. Roligt som fan.
Mötte upp J vid tåget. Gick till en pub på Möllan typ och satte oss och drack några cider/öl och snacka. Emma och sofie kom förbi och sa hej innan dom stack vidare till Breeze. Vi bestämde oss för att också sticka dit, men när vi var utanför så märkte jag att min plånbok var borta. Så det var bara in i taxin igen och tillbaka till puben vi satt på, och där låg den. Under bordet. Med alla pengar och sånt kvar. Så det var bra :D
Sen in i taxin igen och åka tillbaka till Breeze. Var riktigt roligt där igår. Jag var full som en get och var uppe och dansa på typ högtalare tror jag det var. Där jag stod i princip hela natten. Hahaha, hade så sjukt jävla roligt.
Vid 04:30 tiden bestämde jag och j oss för att pysa hem och sova. Och så blev fallet. Somnade vid 6 tiden och vakna vid halv 12. Häääärligt.
Har ett jävla blåmärke på vänsterknä också. Eller ja, jag har blåmärke över hela benet i princip. Vetifan vad jag har gjort. Men tror det är när ag skulle upp på högtalarna, så tog jag i med knäet när jag skulle upp. Men ja.. Annars vetifan :S
Kenny och hans fjälla kom och hämta oss för dom skulle köpa en vit tröja till ikväll då dom ska till Sensation White, sen blev jag avläppt på centralen, handla en chailatte och tog tåget 14:38 till Häljarp.
Träffade Sofie också så vi satt och snacka på tåget.


Ikväll blir det lugnt. Har nyss varit inne i duschen och fräshat till mig lite.
Ska kanske träffa Alexandra en runda ikväll. Annars blir det slappe.



Hejsvejs :*




Så jävla undebar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!