Dejt med Emma

Filmen igår på bion var riktigt bra. Dock var den lite seg ibland, och den hade ett sjukt dåligt slut. Men bortsett från det var den riktigt bra. Av 10 får den 8.
Filmen var slut 23:30 och mitt sista tåg hem gick 23:38, så det missade jag. Så jag tog tåget till Häljarp istället där morfar hämtade mig, vilket jag uppskattar jätte mycket. Han hade sjävl erbjudit sig att hämta mig vid tåget för han gick ändå inte och la sig. Så det tackar jag för.

Idag ska jag följa med mamma till jobb och träffa min favoritgubbe. Pratade med han i telefon i söndags, och han sa till mig att jag skulle komma dit en dag så jag kunde få min födelsedags present. Gulligt av han.
Förra året fick jag en paradislåda och en bukett rosor. Mega snällt :) Så vi får se vad det blir detta året.
Saknar verkligen mina gubbar och tanter på jobb.

Efter det så ska jag och Emma till centersyd en runda. Måste försöka hitta en klänning. Ska se om dom fått in klänningen jag prova förra veckan i större storlek. Den är riktigt riktigt riktigt snygg, men som sagt. Har man för stora tudor så har man.... IT SUCKS!


Nu blir det duschen.
Hejsvejs :*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!