Fredagsmys :)

Fredag kväll då ju. Har kollat IDOL och slappat bara. Jakob tyckte vi kunde umgås ikväll också, så han är på väg och ska hämta mig nu. Han är fyllechaffis ikväll/natt till några polare som är i malmö och kollar David Guetta (som alla andra typ). Så vi ska bara dega och glo film tills han ska hämta dom.
Har laddat ner en film som heter Orphan och är tydligen väldigt skräckig av sig, så jag tar med den.
Vågar fan inte se sånt skit själv. Icke.


Vad som händer imorgon vetifan. Vet iallafall att jag ska hjälpa mamma att laga lasange inför kalaset. Mamma jobbar till 16 på söndag så då hinner vi inte eftersom kalaset börjar 17. Men mat (oftast lasange och köttfärssås) blir fan godare om man lagar det dagen innan. Tycker jag! :)

Men vad som händer på kvällen har jag inte en susning om jag ska vara ärlig. Inget planerat.





Fan. Du finns i mina tankar nonstop.
Jag blir glad. Riktigt glad.
Speciellt när du ringer och jag får höra din röst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!