Härliga tisdag

Hellu everbody...

Dagen började med att jag vaknade strax efter tolv. Gick direkt ner där nere för att starta tvn och kolla på Sjunde himlen. Dock hade jag missat lite, men skit i det. Alltså, jag gillar fan den serien. Ni vet den va? Prästen + fru = 7 barn? Haahha.. Den är egentligen skit kass, för alla verkligen ALLA förstår att så som dom lever, lever ingen riktig familj liksom.. Haha. Men ja...

Efter jag kollat på det och käkat frulle så tänkte jag att jag måste städa, så det blev städa och möblera om lite tills klockan var 4 ungefär. Därefter blev det middag vid 5, och sen tvingade emma mig att komma till billeberga och hem till stoffe. Stoffe skulle dock iväg och emma ville inte vara ensam. Så jag duschade, sminka mig och tog på mig mjukiskläder och åkte med mamma till billeberga vid halv sex.
Kom dit, så vi drack lite vin och pratade. Om allt.
Emma är verkligen min andra halva, mitt allt. Fan vad jag älskar dig.
Du & jag.. På takida konsert, och kanske IDOL finalen!!! UNDERBART!!

Tog bussen hem 00:13. Emma följde mig till bussen. Men söt som hon är så kom hon på halvvägs att hon inte vågade gå tillbaka själv, så hon ringde Stoffe som fick komma och möta henne. Så han kom dit och röka en cigg och stod och snacka en stund innan min buss kom och dom traskade hem till han för att se film.. (skräckis) Och stoffe hade VÄRLDENS FULASTE pyjamas bralls på sig.. Ska lägga upp bild på dom! HAHAHA!

Så nu sitter jag här hemma, och ska alldeles strax lägga mig i sängen och se några avsnitt av ALIAS.
Är på säsong 3 av 5. Dock ska jag se sista avsnittet på säsong 3 nu, sen är det dags för säsong 4. (som om ni inte fattade det liksom??)


Hörs väl en annan dag.. Förmodligen imorgon.
Vet inte vad som händer då..


Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag fyller år! :) :)


Hejsvejs :*





Stoffe & Emma



Så sjukt jävla fuuuuula !!!




Emma & jag..
Min andra halva! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!