ICA Jerry

Ingen kan väl ha missat icas reklam med praktikanten Jerry?
ALLA snackar om den, och jag tänkte att jag inte skulle vara sämre än alla andra.
Jag älskar den, jag tycker han så jävla söt och charmig! :D

Vissa tycker att dom har tagit med han i reklamen för att folk ska skratta åt han, jag tycker dock att man har gjort ett bra val genom att ta med han. För det visar att även folk med en cp-skada är lika mycket värda och dom har lika mycket rätt till att vara praktikant på ICA! (Y) WORD.

Anonym » 2009-10-28 | 15:34:37
URL: http://madeoslalussch.blogg.se/

hejsan! för det första kan jag börja med o gratulera på 20 års dagen i efterskott för mer mogen än så kan jag vara till skillnad från andra av oss. Jag tycker det e synd att du fortfarande inte gett upp hoppet om andreas.. Att du t o m läser min blogg och kommenterar? var e dina hjärn celler? Och iom du läser min blogg vet du även att vi ska ha barn ihop vad är det för mening med att försöka förstöra mellan han o mig igen. Vi evt båda du hade ni chans men tog aldrig den o han valde mig. NU har du t o m fått tag på hans nya nr som han bytte för o bli av med dig plus hans nya msn.. du är verkligen en staöker och jag förstår att du inte har så många vänner när du trakar dem. Matilda för en sista jävla gång låt oss vara i fred!!!

Anonym » 2009-10-28 | 16:17:23
URL: http://madeoslalussch.blogg.se/

och du. du behöver inte ens ödsla tid för o svara mig tbx eller till andreas för vi tänker inte lägga mer energi på dig nu.. du höll på i början och nu ska du fortsätta.. du kan aldrig förstöra och jag tror inte ett dugg på vad du har att säga... om jag ska vara helt ärlig.. jag har aldrig gjort dig ngt illa eller dumt och egentligen inte du mig iheller.. jag känner inte dig o du känner inte mig.. hade du aldrig hållt på så här hade du iaf varit nåogon man velat lära känna.. du verkar vara trevlig och har många järn i elden men just nu vill man bara spotta dig i huvudet för du e inte mkt mer värd än så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!