IDOL 2009

Yes yes yes yes yes yes....
Både Erik & Tove gick vidare ikväll i IDOL. Det gjorde verkligen hela min kväll.
Fy fan vad dom är bra.
Hoppas att en av dom vinner. (Y)

Fast, inte för att jag är ett stort fan av Jon, men jag tycker han borde få vara kvar och att Karolina skulle ut. En lång,ful, skrikande giraff är inget som behövdes. Nej jag gillar inte henne alls faktiskt.

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på Parlamentet som jag ladda ner häromdagen.






Typ AJ i hela kroppen?
Eller ja, underdelen...
simon » 2009-10-06 | 20:25:35
URL: http://simplified.blogg.se/

själv gick man inte vidare :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!