Nejtack till tudor!

Host. Snörvel. Host. Snörvel.
Typ så har min dag sett ut. Har så jävla ont i halsen. Är helt svullen också.
Hoppas fan att det går över snart. Palla va sjuk...
Har en tendens att alltid bli sjuk några dagar innan min födelsedag. Så egentligen är jag inte förvånad.

Varit en runda på center syd med morsan idag också. Skulle handla en klänning som jag hittat på Lindex. Sjukt snygg är den. Men tror ni den passade? Nej, för fröken matilda har för stora tudor. It sucks like hell.
För engångsskull önskar jag att jag hade lite mindre. Men fan också... Ville jätte gärna ha den. Speciellt till söndag när jag och emma skulle ut och festa.... åhhh!!

Sen handlade vi mat till kalaset också. Blir lasange och morotskaka. MUMS!



Nej, nu ska jag se någon film på datorn hade jag tänkt.






Miss you... You are speciell...
Annars då?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!