Ny dag, nya tag

Trött... Så jääävla trött. Skulle gå upp kl 7 idag för att befinna mig på FransMöller gymnasiet i Kävlinge kl 8:30 för minnescermoni för Freddy. Så jag skulle vara duktig igår och försöka somna innan 2. Stängde ner datorn och allt redan vid halv ett om jag inte minns fel.
Men det var i princip omöjligt att somna. Låg bara och tänkte en jävla massa och var inte alldeles trött.
Till slut så startade jag datorn igen och satt där i 20 min kanske innan jag la mig i sängen igen och titta på ALIAS avsnitt. Sista gången jag kollade på klockan var den 5:15, och några minuter efter det så somnar jag.
Var dock inte så trött när klockan ringde vid 7, men vid 10 tiden var jag sjukt trött. Sov en 30 min på soffan när jag kom hem.
Vid 3 tiden åkte jag till Landskrona. Skulle skriva in mig på arbetsförmedlingen, men det gick inte då deras datorer hade slutat funka under dagen tydligen. Så det sket sig. Men jag var välkommen imorgon. Så vi får se om jag pallar in röven där då.

Gick en runda nere i stan för att vänta på att Emma skulle sluta. Handlade en tshirt på gina tricot också.
Sen när hon hade slutat så satte vi oss på Maddes och fikade. Stoffe & hans polare kom också dit och joinade oss ett tag. Bestämde mig för att ta bussen hem halv sex då jag var SJUKT trött.

Har gjort en film till Freddy idag .. Tänkte att jag ska lägga upp den här.

Mår relativt bättre idag. Har gråtit jäkligt mycket idag också, men som sagt. Det är tillåtet.
Är helt svullen i hela huvudet och i ögonen p.g.a det.


Nej, måste verkligen gå ner och  ha ett glas mjölk nu känner jag. Är såååå jävla sugen på det.
Sen ska jag kolla några alias avsnitt tänkte jag. Lär somna rätt tidigt idag känner jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!