Shopping.

Varit på centersyd idag med Emma. Åkte dit så vi var där vid 17:15 tiden ungefär, och vi var färdiga redan vid 18:45 så vi satte oss och fika och snacka skit tills bussen gick 19:57.
Fick handlat ett par skor, ansiktsmask, hårfärg och nagellack. (lägger upp bild)
Åkte tillbaka till stan och upp på morsans jobb för att åka med henne hem, slöa och chilla mest när vi kom hem här tills emma skulle ta bussen 21:45 till Stoffe.
Övervägde om jag skulle följa med, men jag orkade inte. Är mega trött och ja, lite andra problem. Men det är sånt man inte pratar om.

Ska starta några ALIAS avsnitt nu tänkte jag, sen blir det sova och ligga och längta tills fredag.


Skorna jag köpte. Dom är fodrade också, så de blir kanon i vinter.


SKööööönt.


Brukar inte köpa Viva, utan Nutrisse men den var slut som jag skulle ha. Så jag provar en ny hårfärg.
Ansiktsmask och svart nagellack. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!