söndag kväll...

Söndag... Den roligaste dagen på veckan! Not.
Vaknade upp redan vid 12 idag. Käka frulle och sånt trist. Vid halv två tiden mötte jag upp alexandra för att gå en runda, och en lång sådan blev det. Var inte hemma förräns kvart över tre. Skönt skönt. Massa skratt och skvaller (Y). Det gillas alltid.

Medans vi var ute och gick så ringde jag min mor som var och handla på centersyd med min moster + barnen. Fick då veta att någon snott min mosters handväska när dom hade fikat. Dock hade min moster glömt den, och sen någon tagit den. Mamma hade inte mer än kommit hem så ringer det en vakt till hennes mobil och säger att dom hittat väskan, dock utan pengar. Men allt annat fanns kvar, så det var bara ut på center syd igen och hämta det.

Saken är den, att där hade suttit en familj vid samma bord strax efter min moster och mamma hade gått där ifrån. Det var två äldre män som hade sett dom gå där ifrån nästan direkt igen när dom satte sig. Så min moster gick efter dom och fråga om väskan, och då hade dom inget ordentligt svar utan gick i princip bara där ifrån. Dessvärre kom vakten för sent och kunde inte göra något.
Så jävla respektlöst. Dom kunde iallafall lämna in väskan. Det var en liksom "random" familj också. Man,fru & barn.
Patetiskt. Sånt gör en sån jävla förbannad.

Okej, sen hade säkert jag också tagit pengarna.. Men ändåååå! (A) jag är inte guds bästa barn, jag vet.. HAHA


Skulle egentligen ha åkt till Malmö och festat idag på Breeze. Men emma är så sjukt förkyld så hon orkade verkligen inte.
Imorgon ska hon och jag göra ett speciellt ärende i Landskrona.
*ångest ångest ångest*



Nu ska jag lägga mig i sängen (dock ligger jag redan, men ska byta om och sånt) och kolla på något avsnitt av Alias innan jag stänger ögonen för natten.


godnatt :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!