Turn back time

Grymt dött och segt hos min moster. Halväcklig mat och jag var sjukt trött.
Till middag fick vi grillat kött/kyckling (årets sista grillning) med ungstektagrönsaker med potatis.
Och jag som är så jävla kräsen när det gäller mat kan ju säga att jag åt typ några potatisbitar och champinjoner och kylling. Inge höjdare.
Skulle ha sett matchen, men jag var alldeles för trött. Kunde somna närsomhelst i princip.
Så jag,morsan,moster,lillsyrran & min kusin satt och spela några spel istället. Och fick ett och annat skrattattack inklusive en massa tårar.. Hahaha. Min moster är sjuk. HAHA

När klockan blev 9 ungefär så cykla jag hem. Kallt som fan var det också.
Satte mig vid datorn och ladda ner gårdagens avsnitt av IDOL. Visste dock redan vem som skulle åka ut. Men ändå.
HEJA ERIK & TOVE! :D


Vad som händer imorgon det ska gudarna veta.. Blir väl sitta hemma och dega as allways?
Kanske en runda till Helsingborg. Vi får se! :)


Hejsvejs.





Hade jag kunnat hade jag gjort det ogjort. Men jag är jag, ingen annan.
Du är en underbar människa, och ja... FAN!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!