090914 Måndag

Blev ingen uppdatering igår, jag var sjukt trött. Vaknade 14:30, körde hem så jag var hemma till kvart i fyra. Lagade middag och käka det, sen kl 5 somnade jag igen och vakna vid 7. Körde och hämta emma på jobb vid 21 också.
Sen dega vi i sängen med film och onyttiga saker.
Emma somnade efter vi hade sett 1½ film, själv såg man 4 filmer innan jag däckade.

Idag har jag inte heller gjort så mycket.
Skulle ha tvättat bilen, men jävla slangen ville inte som jag ville så det sket sig. Så när Emma hade gått till bussen så körde jag ut till järavallen och gick den gula slingan, som motsvarar 5km. Duktig man känner sig efteråt :)

väntar just nu på ett samtal från en kille som hade hört av sig angående en sak jag lagt ut på blocket.
Annars ska jag bara slappa under mitt täcke ikväll.
Kolla på Sagan om Ringen ska jag också göra. Är såååå grymt sugen på att se dom.


Imorgon blir det arbetsförmedlingen också. Morsan håller på att tjata ihjäl mig här hemma.


Heeeejsvejs!


Btw, morsan har köpt en ny bil idag också.
En röd polo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!