090917

Shit. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Dude. Du är pinsam, falsk och så sjukt otacksam. Att jag ens har spenderat så många års vänskap med dig, det ångrar jag. Jag ångrar att jag lärde känna dig. Du är inte värd min tid.
Du är inte värd ett skit. Jag hoppas verkligen att alla dina s.k vänner snart inser vilket as du är.




Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade upp halv två. Fortfarande trött som ett as.
Kände mig inte helt 100 idag, så efter att jag käkat frulle och suttit vid datorn en stund så bäddade jag ner mig igen och startade Scary Movie.
Kollade på den innan jag traskade in i duschen och fräshade till mig ett slag.
Så nu sitter jag här nysminkad och färdig. Eller ja, alldeles strax. Har inte bytat om än.
Ska om 1 timme ta bussen till Landskrona. Hem till J och checka film och slappa bara. Härligt.

Idag kl 15:55 gick även mitt körkort ut helt så att säga. Efter det att man blir av med körkortet så får man ändå köra i 48 timmar, och dom timmarna tog slut idag 15:55.
Så nu har jag längre inte körkort och får inte heller köra en bil på minst 2 månader.
Usch ja, det känns. Men ändå inte. Samtidigt som det svider rejält så är det jäkligt skönt. Konstigt nog..


Imorgon är det fredag iallafall.
Vad som sker, är fortfarande en fråga.
Är i princip ovänn med alla av "folket". Eller ja, 2 av dom. Men ändå. Så blir inte att umgås med dom iallafall.
En sak vet jag att jag ska göra. Städa HELA rummet. Ser ut som fan.
Ska även formatera om min dator.. Vill inte... hahaha.
Men den är så fruktansvärt seg så det är pinsamt, och den hänger sig nonstop hela jävla tiden.
Orkar inte sånt alltså.



Nej, nu ska jag byta om och sen fördriva tiden framför detta fanskap...


Hejsvejs! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!