090922 Tisdag

Nu har jag precis ätit frukost.. Belive it nor not.
It sucks.
Åkte hem till Henke igår vid 6 tiden. Låg bara och mös och kolla film hela kvällen. Dock tvinga jag med han ut en runda vid 00 tiden tror jag. Höll på att dö av värmeslag typ, så vi gick en runda. Och den fjanten höll bara på att skrämma mig hela tiden, vilket jag absolut inte uppskattar. Speciellt inte när han vet hur lättskrämd jag är.
Sista gången vi kolla på klockan inatt var den 05:05, jag trodde seriöst att jag skulle dö! Aaaahhh!
Så bra det går att vända mitt dygn liksom?
Morsan ringde och väckte mig 14:40 när hon och syrran skulle köra hem från IKEA, så det var bara på med kläderna och möta upp dom och åka hem.
Pappa kom hem för 45 min sen, hade köpt pizza till sig och spätta till mig. Så det blev min frukost.

Funderar på om jag ska åka till henke ikväll igen, men vetifan om jag orkar. Är så trött i kroppen, och jag borde verkligen försöka vända på dygnet. Aja, får se hur jag gör senare. Klockan är bara 5 ju. Har hela kvällen på mig att bestämma mig...


Je je, nej nu ska jag föna håret och städa lite..

Puss o kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!