Aboooo

Har ingen lust att blogga idag. Men när jag såg att det är 3 dagar sen sist så känner jag mig nästan lite tvungen.
Inget speciellt händer här iallafall.
Ni som vet, ni vet. Ni som inte vet, ni ska inte heller veta. Förmodligen.

Har umgåtts med Emma nu några dagar. Vilket behövs.
Hon sov hos mig till idag också, men skulle börja jobba kl 12. Sen ses vi inte förräns imorgon.
Är hemma själv i helgen, morsan och dom ska till Astrid Lindgrens värld över helgen. Så Emma ska typ bo hos mig då. Dock ska jag på fest på lördag, och emma kommer dit efter hon slutat jobba.

Nu ska jag städa och tvätta
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.



Hejsvejs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!