Helg - sjuk

Jag har mensvärk så det skriker om det. Jag är förkyld som fan. Jag har ont i hela kroppen. Och jag mår allmänt piss. Kan det bli mycket bättre? Förvånar mig inte om jag får halsfluss snart också.

Dagen har spenderats i sängen i princip. Fast har dock varit duktig och städat undan lite. + ätit upp blåbärspajen jag bakade igår. Sååå gott !!

Vaknade 14:30 idag. Och har nu insett att det inte funkar i längden. Måste skärpa till mig lite.
Kan inte vara uppe till 5 på morgonen. Funkar inte.
Så idag ska jag lägga mig absolut senast halv fyra. (HAHA,tänker ni. Men det är bättre än fem iallafall)
Och saken är den, att igår när jag skulle sova så var jag inte ens trött. Utan att jag tvingade mig själv att somna.


Längtar som fan tills nästa vecka också. Händer en massa trevliga (samt tråkiga) saker då.
Det tråkiga är att jag kommer få brev från Länsstyrelsen där det står hur länge jag måste vara utan mitt körkort innan jag får göra om det.
Och det positiva är att jag ska träffa B (Happyface)... :)
Även en till rolig sak som ska hända är på fredag. Då ska jag och Emma ut och parta satan. Ut i Helsingborg kommer det bli. Och denna gången ska vi in på The Tivoli. Blev aldrig så i lördags ju. Av diverse anledning.
En anledning är att jag inte är 20, utan bara 19... Blir faktiskt 20 om 5 veckor.

Konstigt nog känns det inte som att jag snart fyller år.. Herregud.. Jag blir 20, förstår ni.. TJUGO ÅR?!
Det är rätt stort faktiskt... Och jag längtar otroligt mycket.
Fast egentligen vet jag inte vad jag längtar till. Det är ett år äldre. Ett år närmare till döden, ett år mindre av livet.
(och ni som känner mig tillräckligt bra, vet att jag har dödsångest som fan. Och är skit rädd för döden)

Nu ska jag byta om till pyjamas, borsta gaddarna & tvätta piercingar,
och sen ska jag kryper ner under täckena och titta på några avsnitt av Fångarna på Fortet & Fråga Olle som jag har laddat ner under dagen!



Just me.. =)




Min porr-lampa har varit igång nu när jag inte mår helt hundra. Supermysigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!