Erik Grönwall! (Y)

Herre min skapare. SKÄRPNING MATILDA!
Inte bloggat nu på två dagar. Har inte ens tänkt på de. Fast å andra sidan, så vem fan skulle bry sig?

Har idag inte gjort ett endaste piss.
Går fortfarande i pyjamas också. Och DÅ är det illa.
Har faktiskt gjort en nyttig sak idag, och de var att jag har städat undan på rummet. Vilket behövdes verkligen.


Har nyss kollat IDOL, och jag blev sjukt glad att Erik gick vidare. Både jag och lillsyrran röstade på han.
Jag hoppas verkligen att han vinner  hela skiten. Inte för att jag kan ett skit om musik och toner och allt sånt mög, men jävlar vilken röst han har. Jag blir sjukt besviken på svenska folket om han inte vinner.
Han har allt. Rösten,stilen,rörelsen & utseendet. + mer där till.
Wow.


Nu ska jag bädda ner mig under täckena och kolla på ALIAS!

Hejsvejs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!