party party all night long

Ja, då var det dags idag. Det blir party party hela natten lång med Emma. Ska bli så jäkla skoj.

Sminket är på
Håret är fixat
Nagellacket är på (håller på att torka)
& kläderna ska strax på ..
Annars är jag så gott som klar :D

Ska alldeles strax köra till Helsingborg, ska inom H och säga hej till han först :)
Och sen hem till F där jag ska förkröka för mig själv typ och vänta på att Emma slutar jobba.
Hon slutar 23, förhoppningsvis lite tidigare. Sen tar hon tåget så hon är i Hbg vid 00 och där möts vi upp för att gå till någon krog på söder där det bara spelas rock musik tydligen. Har aldrig hört talas om den innan, så det ska bli roligt att se vad de är för någe :D
Sen blir det förmodligen tivoli tills det stänger.


Nej, nu ska kläderna på.
Hejsvejs.


Ha en underbart rolig kväll nu, för det ska jävlar i det jag ha !! =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!