"säg att du älskar mig"

Jaha ja.. Då sitter man på rummet med emma och jonna. Dom två ligger i min säng och är jättesöta. Kollar på Säg att du älskar mig filmen, fett dryg men ändå.
Ska köra till Eslöv sen vid 21 tiden. Jag och Emma ska umgås med Bönne ett tag. Och Jonna ska hem för hon ska till skolan imorgon :( mega trist.

Ska tatuera mig imorgon också. Fett nice som fan.
Är galet öm i tungan nu också.

Jeje, vet inte vad jag ska skriva. Har typ inget nytt att berätta. Jo, mamma ska kanske köpa en ny bil. Eftersom jag använder min bil nu, så behövs en till.
Men men.. vi får la se =)


Ja förresten. Alla ni som läser min blogg ^^ Har ni någon bra musik att skicka till mig så vore jag sjukt tacksam. Måste ha ny musik på mitt usbminne i bilen.


Nej, nu ska jag vara lite social med nissarna här.
Puss o kram (:



Jonna » 2009-09-03 | 22:09:36
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tack för i dag stumpan, hoppas vi ses snart igen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!