100408 Torsdag

Hälsat på mormor idag på sjukhuset. Hon är pigg och är som vanligt. Hon känner sig inte alls sjuk eller något.
Men hon måste stanna kvar för observation. Förhoppningsvis kommer hon hem i helgen, eller början på nästa vecka.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Sov en stund på soffan när jag kom hem från sjukhuset.
Sen har jag städat och renbäddat, och sen bara slappat framför datorn.


Tänkte att jag skulle ner och kränga en macka och sen lägga mig i sängen och glo film.
Sov dåligt natten som var. Både jag och Kim sov dåligt. Så vi låg och terra varandra med mobilkameran istället.
Blev några bilder och några filmer.. HAHAHA! "Knulla en get"...


Nej, men imorgon är det krög. Blir nog jag,kim,magnus och Hyddan.. :D Ska bli skoj :)


Puss :*




Mysmys! :)




Kim <3

Zara » 2010-04-09 | 00:41:30
URL: http://zaraehlersen.blogg.se/

Love is in the air? ;) Spana in min nya blogg sweetheart. Självklart är du länkad ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!