25 mm töjning

La la la... Ligger här i min säng och filurar... Har nyss kollat klart på Svensson Svensson filmen.
Typ sådär, halvt tråkig men funkar att kolla på! :P Orkade inte stå och kolla genom alla mina cirka 200 filmer så.

Jaha, vad har hänt på senast då? Typ nada.. I helgen var det fest, både fredag och lördag. Lördagen var jag sjuuukt seg dock. Hade nog hellre velat ligga hemma och mysa istället för fest och sparat drickan. Men men.
Vi hade kul ändå! :)

Lördag natt/söndags morgon så fick jag även pojkvän... Kim! :) <3 Sooo happy.
Tycker om han så jefla mycket. My little naziman! <3

Hade varit sååå skönt med en dusch, men jag orkar verkligen inte smörja in hela kroppen sen, vilket jag måste varje gång jag duschat. + en gång till ... Alltså två gånger om dagen!


Imorgon blir det in till Landskrona igen. Blir där över natten också, kanske t.o.m två nätter.. Det återstår att se! =)


Ha de bäst.
Puss :*




Fick även igenom min 25 mm tunnel idag. ÄNTLIGEN!
Har nått mitt mål nu. Dock bara i vänster öra. Ska börja töja höger öra igen. Är på 18 mm där, så det är bara 7 mm jag ska töja! :D
Jane - ROCKBLOGGEN » 2011-06-14 | 18:22:49
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Åh, jag har bara 12mm :) Ska nog upp till 18 iallafall :) Kan du maila bild på hur du ser ut i 18? Skulle vilja se hur det ser ut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!