Dålig start på dagen!

Ja det kan man lugnt säga att jag fick. Vaknade strax efter 12 idag. Och somnade vid 12 igår också, så nästan 12 timmars sömn, det behövdes rejält.

Men iallafall. Folk som känner mig bra, vet att är det något jag hatar så är det mens. Jag AVSKYR det. Av många olika anledningar. Jag har mensvärk så det heter duga, inga tabletter hjälper på mig. Jag gråter så ont jag har och känner mig bara så jävla äcklig. Så, vad tror ni jag fick i morse? jo, mens!
FY FAN! ÖRK!
Detta förstörde hela min dag, har varit på så jävla dåligt humör p.g.a det. Men å andra sidan, så det är något som man "Måste" ha tydligen.
Kan ingen typ komma och dra ut min livmoder och allt det så man slipper det? Vill ändå inte ha några äckliga jävla barn..


fan vad arg jag är idag.

Ska supa som fan idag, bli riktigt jävla full. Enbart för att jag är så jävla arg.

HEJDÅ! Gå och dö.
Rebie » 2010-04-11 | 22:05:28

Har du testat minipiller Cerazette? Min mens försvann helt och därmed även värken. Ett liv utan mens är verkligen frihet.

Tessie » 2010-04-12 | 21:57:37

Gumman har du testat P-spruta. Mensen försvinner helt och du känner inga verkar alls.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!