Ensam hemma!

Yeaaaah! Då är jag ensam hemma. Eller ja, har varit det sen kl 7 imorse men då sov jag.
Nu är resten av familjen i Berlin och ska vara där tills söndag.


Ska alldeles strax åka till Landskrona. Måste till City gross. Ska handla hårfärg och lite andra stuff.
Kim joinar också, och sen åker vi ut hit till mig. Blir nog film och slappe ikväll, är så jäkla trött.


Just de, morsan klippte mig igår. ALLDELES för kort.. Inte alls nöjd. Så håret får vara uppsatt tills det växt ut igen.

Sen igår, så var jag och mamma på apoteket och hämta ut nya tabletter och salva till mig för min allergi. Eftersom dom tabletterna jag hade inte hjälpte så har jag fått nya sorter utskrivna. Och redna nu märker jag vilken skillnad.
Har knappt kliat något idag, sååå skönt. *peppar peppar, ta i trä*


Nu ska jag på dass och sen till bussen.


Puss! :*



Denna bilden är faktiskt jäkligt snygg, och håret ser kanoners ut.


Men neeeeej, det är way to kort.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!