Hemma!

Tro det eller ej, men idag är jag hemma. Dock inte kul för fem öre, men ibland så måste man.

Jaha, vet inte ens vad jag ska skriva! :S Haha.
Mitt öra, som var uppe i 25 mm har börjat klabba som fan. Så har tagit ut min tunnel, så nu ska det få växa igen liiiite. Och sen börja töja igen. Kanske. Vi får se om jag orkar.

Har satt i stavar i underläppen idag, istället för ringar. Fick konstiga och torra utslag runt dom, antaglien för att jag inte tåler ringarna. Så ska se om detta hjälper.


Min moster kom till Sverige imorgon. ÄNTLIGEN! Hon bor i Holland med sin göbbe annars ju. Och har väl gjort det i några år nu. Har inte träffat henne på 1½ år tror jag. Så det ska bli kul.
På onsdag ska hon och jag på dejt (hon som beskrev det som dejt). Vi ska till Center syd och äta bakad potatis som hon var sugen på, och på kvällen ska vi äta på Basilika med mormor & morfar :)



All kärlek till Kim <3



Kimen » 2010-04-27 | 00:15:56

Du är för jävla söt min underbara <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!