Min hjältinna, mormor!

Natten som gick var halvkass. Sovit dåligt, och ja bara allmänt piss.
Vaknade vid 6 av att telefonen ringde, det var morfar som frågade om mamma eller pappa var där. Vi la på och han ringde upp på pappas mobil istället.
10 min senare kommer mamma uppspringandes på mitt rum och skriker att mormor har fått ett hjärtinfarkt.
PANIK! Mormor var på väg till Lund med ambulansen, så det var bara på med kläder och sen köra direkt.
Så min förmiddag har jag spenderat på Lunds lasarett med morfar,mamma & min moster.

När vi väl fick komma in till mormor, så var hon alldeles trött. Men dom hade lyckats "ballongspränga" det som gjorde så hon fick hjärtinfarkt. Vet inte vad dom gör, men dom spränger något iallafall.
Sen var mormor så himlans trött, så vi stannade bara en stund och prata med henne innan vi körde hemmåt igen.

Är så himlans orolig hela tiden. Bara för att hon klara denna hjärtinfarkten så garanterar det inte att hon klarar nästa, om hon då får fler. Hon hade dock lite ont i bröstet/hjärtat när vi körde, men det är för att morfinet börjar släppa.

Usch, nu börjar jag gråta igen.. Fan! Min mormor... Min hjältinna! Hon ska inte bli sjuk. Hon ska inte försvinna.
Hon ska leva föralltid.. Min mormor! <3




jag älskar dig <3
Din andra halva <3 » 2010-04-07 | 19:46:32

Du vet att jag finns här för dig älskling, genom allt! <3



Håller tummarna för din mormor!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!