Mys och nytatuerad!

Hejhej.

Sitter hemma hos Kim just nu, har precis ätit middag. Vegetarisk soppa fick jag, medans dom andra åt ärtsoppa. Till efterrätt blev det plättar med sylt. Gott.

Vad som sker ikväll vet jag inte ännu. Har inte bestämt något.
Kanske ut och gå en runda om en stund. Ska kanske till Magnus en stund också.
Vi får se! :)


Just de, tatuera mig igår igen. Ni kommer ihåg heavy metal handen jag har back på triceps?
Gjorde flames runt den... Fatta vad ont det gjorde på insidan av armen.. FY FAN!
Har värsta blåmärket där också, vilket ni lär se på bilden.





Ja, blåmärket är mest rött nu.. Men lär bli blått sen! AJ! :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!