Sömnlös natt!

Usch ja. Kan inte sova.. Dock inte för att det kliar utan för att jag har vänt på dygnet och är inte trött alls.
Fick inte mina pengar inatt heller, så ska ringa försäkringskassan idag. Hoppas dom är beredda för en ARG Matilda.
Vill fan ha mina pengar. Hela helgen kommer gå åt helvete om jag itne får pengar. Och det vill jag inte, ser fan fram emot helgen.

Men med min vanliga otur så lär det väl skita sig.
Jävla fitta! Fast kan fråga mamma om jag får låna pengar av henne så länge.


Ska sitta och pilla med några bilder i Picasa programmet nu tänkte jag.
Känns ju knappast lönt att sova heller, då lär jag ju sova bort hela dagen.


PUSS! :*
Mira » 2010-04-27 | 09:38:25
URL: http://mira.blogg.se/

Tuffa piercingar. Har haft medusa och labret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!