Underbar helg !

Ja, som ni har märkt har det inte blivit något uppdaterat i helgen. Inte för att jag inte haft tid, men har bara inte haft lust. Har umgåtts med Kim från torsdag till idag. Haft mys dag in och dag ut. Kollat filmer, varit ute och promenerat och lagat god middag. Eller ja, jag har lagat middag och han har latat sig ;) Men det bjuder jag på.

Mamma och dom är snart hemma. Fick ett sms för drygt 45 min sen att det var cirka 1 timme kvar innan dom var hemma.

Imorgon är det dags för tatuering igen. Ska inte berätta vad det blir för något, utan det får ni se på bild.
Men det är typiskt mig, och handlar om rock ;) Can´t wait.



Nej, nu har jag inte så mycket mer att säga ikväll, men ha de bäst.
Puss :*


Älskar denna bilden på Kim, så sjuukt söt.
Den är dock gammal.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!