Nightcap!

Jag ska vara lika jobbig som alla andra, och säga att Jay var en värdig vinnare!
Hade blivit sjukt förvånad om Minnah vann faktiskt.
Go jay go jay go jay!


Igår hämtade jag ut mitt körkort, HAHA! På mitt förra körkort såg jag ut som en uppstoppad ekorre, på detta ser det ut som jag har käkat glosoppa.. Inte vackert! :P Men det får duga.


Idag är det dags för Nightcap. Inomhus fotbollsturnering. Som varje år, tradition! :D
Och jag ser inte fram emot deras JÄTTESKÖNA plaststolar..... Och det är bara drygt 9-10 timmar att sitta där.
Dryyyyyyyygt!


Nej, nu blir det en sväng i duschen.


PUSS! :*

Kim <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!