Peppar peppar ta i trä!!

Det blev ingen maginfluensa för min del! *peppar peppar ta i trä*
Men har ändå inte varit på dagiset denna veckan.
Blev förkyld som fan i onsdags också, är dock inte så farligt nu.

Menmen. Ligger i sängen just nu och gör inte ett piss. Lagom tråkigt.
Hade hoppats på att jag skulle få mina pengar från AF/FK idag, men icke sa nicke. Lär väl få dom någongång nästa vecka.
Ikväll blir det mys med älsk framför IDOL på tvn, som varje fredag! ;)
Hoppas att det blir Jay och Minnah i finalen nästa vecka! Och att Jay tar hem skiten!


Sitter och pratar med Katta på msn nu. Vi kan ibland ha rätt sjuka disskusioner om saker.
Och just nu är det om hur sperma och ett ägg från mig, kan bli en människa. Det är fan rätt sjukt egentligen. FAKTISKT!

Längtar efter vår bebiiiis!!
sanna » 2010-12-06 | 11:32:43
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

längtar också efter bebisen :D

Ida » 2010-12-07 | 22:55:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Åh vad gulligt :D vill också ha bebis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!