2-3 meter snö. Jadå!

Hej alla fuckers.

Inatt slapp jag sova inne i gästrummet, då jag och Sanne intog bäddsoffan i vardagsrummet. Mycket skönare och inte lika hårt, så det gillade jag! HAHA! Hade fan helt ont i höften igår när jag vaknade efter att ha sovit i gästrummet.

Somnade runt 4 inatt, låg och smsa med M i flera timmar. Gillas starkt.
Som det ser ut nu så kommer vi inte hem förräns på söndag. Då det snöar sjukt mycket i Kristinehamn (där Jocke är) och det ska snöa fram till lördag. Och ja, går det inte att köra så går de inte. Men vi kan hoppas på att vi kommer hem på lördag så man hinner festa! :D

Var egentligen bestämt att vi skulle åka in till själva Kalmar idag, men vi tar det imorgon istället. Alla är helt döa här idag. Haha.
Så nu sitter jag och väntar på Sanne som är och byter om och fixar sig, vi ska nämligen ut i snön!!! Här är så sjuuukt mycket snö så det finns fan inte. Ska fota en jäkla massa som jag sen lägger upp här så ni får se! :D


Till middag blir det fiskpinnar,makaroner,ketchup & remouladsås. GOTT!!


Ha de bäst!
Hörs senare.
Love you guys.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!