Brist på annat!

Ska egentligen städa nu, men orkar inte... Hittade denna lista, så gör den först, sen städa! (Y)

- vad är ditt mellan-namn? Vilhelmina
. vilken tid gick du upp i morse? Sanne ringde och väckte mig vid 12:45
. vem vet mest om dig? - Oj, Jonna i think
. Vad gör du på fredagskvällar? - Beror helt på.
. bästa filmen du någonsin har sett? - Sagan om Ringen
. har du haft sex med fler än 5 personer? - Ja
. har du någonsin varit full? -  Ja
. har du testat droger? -  Ja
. röker du? - Nej
. snusar du? - Nej
. saknar du någon just nu? - Ja
. Hur mår du idag? - Helt okej faktiskt
. Hur många tabletter tar du dagligen? - 3
. vad gjorde du för exakt ett år sen? - Haha, inte en susning
. bästa minnet från sommaren?  När jag klara körkortet
. senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Danmark tror jag
. när var du där? vet inte xD
. är du rasist? - Nja
. har du helt svenskt ursprung? -har lite norskt i mig
. om nej, vart kommer du ifrån?  norge :P
. föredrar du svenska eller utländska tjejer? svenska
. ser du fram emot någonting just nu?  Ja
. sköter du skolan?  Går inte i skolan
. vad hade du för betyg förra terminen? - Gick inte i skolan då
. vad är det bästa du fått på ett prov? -  Hahaha, typ vg max
. vilket ämne var det - vet inte:P
. har du fått ig på ett prov? - Ja
. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej
. Anser du dig vara intelligent? - Beror på :D
.vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?- När jag var 16
. den värsta tiden då? - vet jag inte
. har du mått jättedåligt psykiskt?  ja
. har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? ja
. har du haft sömnproblem?  ja
. hur ofta gråter du? - väldigt ofta
. vad gör du när du mår dåligt? gråter
. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Oftast till Elisabeth.
. vilken klass går du i nu? - Ingen
. vilken skola? - Ingen
. har du varit otrogen någon gång? - Aldrig någonsin
. har någon varit otrogen mot dig? - Ja
. är du stolt över dig själv? Nja, stolt vetifan
. vad är det bästa med dig enligt dig själv?  Att jag är så jävla snäll :D
. vad får du ofta komplimanger för?  Mina ögon och mun
. har du lätt att få folk att skratta? - Nja, ibland
. cider elller öl? - cider
. har du några talanger? Du skulle bara veta ;)
. vet du om någon är kär i dig? - inte en susning
. är du bra kompis med ditt/dina syskon? - Lillasyster ja, har ej kontakt med storasyster
. vad står det i ditt senaste sms?- Verkar så. Puss
. hur lång är du? - 1,78 cm
. Hur mycket väger du? - Vet ej, har ej vägt mig på cirka 2 år
. Vilken storlek har du på kläderna? Beror på vilken affär
. Har du svarat ärligt? - Japp!
Jonna » 2010-02-13 | 02:09:34
URL: http://jenemark.blogg.se/

Vet jag mest om dig ? Där ser man :) Och du vet att det jag vet stannar hos oss, och trots allt och all vår historia så kan du alltid vända dig till mig när du inte vet var du ska bli av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!