Done!

Nu är jag i princip färdig för kalaset. Ska inte fixa frissan dock, då min moster ska göra en inbakad fläta på mig när vi har kommit hem till mormor & morfar.

Mamma satt och läste lite på internet om kvalsterallergi, och 10 min senare var hon inte hemma? Kärringen hade kört till Jysk och handlat ny bäddmadrass och sån tunn madrass till min säng. Innan hade jag bara en sån tjock vanlig typ? och den är omöjlig att få in i tvättmaskinen så var tvungen att ha nya. 1000 kr gick det på. FYFAN säger jag bara.... Ibland är jag glad att jag har min mor, hade fan aldrig betalat det själv. Fy fan vad dyrt för två sketna madrasser..


Aja, nej nu ska jag sitta här och filura lite innan vi ska iväg.



Idag har jag på mig mitt nya halsband, tycker det är så jääävla fräckt! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!