Hallongrottor! :)

Godkväll sötnosar.

Åhhh! Morsan smörjde precis min rygg, fatta vad sköööönt! Nu ska bara resten av kroppen smörjas in, och tabletterna ska tas och sen lär jag sova som en gud. Det är efterlängtat.

Idag har jag som sagt umgåtts med Jessica. Vi bakade hallongrottor. Gottit.
Sen var hon dock tvungen att åka iväg och jobba någon timme, så under tiden fick jag passa Jakob. Vilket gjorde mig absolut ingenting! :) Strax innan 21 kom hennes mormor och tog över från mig då jag var tvungen att åka med mamma hem kl 21.

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och starta en film. Är helt trött idag känner jag.

Ha de bäst! & ge mig lördag typ NU?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!