Ishallen nästa!

Hejsvejs.
Allt bra? Jag mår helt okej idag.

Vårt internet går mig på nerverna, fan vad det ska hålla på och fitta sig. Tar x antal minuter att ladda en sida och går inte att logga in på msn. Blir så jävla lack.

Igår var jag bara hemma och tog de lugnt, jävla mensvärk!!
Hade lite myspys här hemma också, först tog jag en dusch och hade ansiktsmask, smörjde in mig med en bodylotion, tog bort gammal nagellack, sen hade jag min porrlampa igång och lite ljus tända på mitt rum.
Dock blev det så jävla varmt här inne så hela kroppen började klia... (det blir värre när det är varmt)
Robin och Jocke kom förbi en sväng också.


Idag gick jag upp kl 9. Duktigt som man är. Ska till Ishallen och åka skridsko. Hur nu det ska gå.
Har inte åkt på 8 år. Har inte vågat. Sist jag åkte så bröt jag handleden nämligen. Och det skulle inte förvåna mig om jag gör det idag också! =P Min vanliga otur.. Haha.


Nej, nu ska jag fixa med det sista innan jag ska ta bussen.
Har nyss fixat varm oboy som jag ska ha med mig! :) MUMS.


Ha de bäst! :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!