Kalmar dag 2 :D

Jaha, då har ännu en dag gått idag. Och vi har inte gjort ett endaste PISS! Och skönt har det varit.
Jag vaknade vid halv elva, och då var redan jocke och sanne vakna eftersom jocke skulle köra vidare till kristinehamn till sin mamma. Han körde strax efter 11.
Då tog jag och sanne tag i guitar hero world tour, och lirade lite. Gick helt okej. :D

Sen har vi bara softat framför tvn och våra datorer.
Har varit på ica också och handlat med hennes moster. Fatta hur mycket SNÖ det är här :O fy fan..
Drygt 1 meter, och sen snöhögarna på vägkanterna är cirka 3 meter. Har nog fan aldrig sett så här mycket snö.
Ska ta bild imorgon så ska ni få se.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Jag och Sanne prata om det innan, att det är så jäkla skönt att åka från Landskrona och sen inte göra ett piss. Bara sitta och vara liksom.



Nu blir tvn.
Puss :*
Mattias » 2010-02-25 | 00:33:29
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

frågestund på bloggen om homosexualitet! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!