Kvalster allergi.

Fan vad jag hatar min allergi. Kvalster allergin. Mår så jävla dåligt p.g.a den.
Har så jävla dåligt självförtroende p.g.a den.

Så här ser det ut på en liiiiten del av mitt lår. Bilden gör det inte rättvist eller vad man ska säga.
Dom är dubbelt så röda och kliar och blöder som fan.
Inte konstigt att man får byta lakan i princip varje kväll (Y)

s a n n a » 2010-02-12 | 10:45:41
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Usch :( Jag lider med dig, verkligen. Jag har min acne och .. jag kan inte mer än leva med den, ha :P



tack så mycket :) dock växer håret som fan nu sedan jag klippte det, inte bra :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!