Mormor 65 år.

Morrn morrn.

Fan, detta är inte bra. Det känns som jag håller på att vända mitt dygn igen, INTE BRA!
Har nyss kommit ur det, men känns som jag är på väg tillbaka till det.
Kommer ni ihåg vad jag menar? Då när jag gick och la mig 8 på morgonen och sov till 5-6 på kvällen? INTE BRA!

Ska kanske ställa klockan imorgon? På typ 10-11, det är alltid något och bättre än nu iallafall.

Idag fyller mormor år, hela 65 år. Grattis grattis! <3
Ska på kalas/släktmiddag där idag, ska bli rätt så kul faktiskt. Eller ja, det blir väl det gamla vanliga. Haha.


Imorgon är det lördag!!! åhh, som jag har längtat.


Nu blir det frukost.
Mannagrynsgröt står på schemat!

Hejsvejs!



Älskade mormor & kusin Wilma! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!