Myspys med mamsen & syrran!

Godkväll godkväll.
Allt bra med er hoppas jag.

Vaknade runt 6 tiden imorse, och var hemma strax efter 8. Pigg och vaken, oh ja.... =P
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, och typ satt. Vid halv elva tiden ungefär så däcka jag i min soffa när jag tittade på En annan del av köping. Hahaha, måste bara älska dom!
Vaknade av ett samtal vid tolv tiden ungefär tror jag.
Bara till att masa sig upp och göra vid sig. Åkte med mamma och lillsyrran till stan vid halv två tiden.
Syrran skulle klippa sig och lite sånt. Jag gick bort till Riverside och kollade min piercing i kinden, och den läkte som den skulle och såg bra ut, men skulle avvakta med att byta stav.
Gick in på tiger affären och handlade lite. Bland annat ett skit coolt halsband och ett par benvärmare. Bild kommer.
Handlade även en annan grej, men det håller vi hemligt några dagar till :)

Sen gick vi ner en runda till Apoteket och hämtade ut nya tabletter och salva till mig. ÄNTLIGEN! Har inte haft några tabletter på 2-3 dagar, och salvan är slut. Fy fan säger jag bara... Det har kliat så det heter duga.
Medans morsan och lillsyrran gick på biblioteket så träffade jag Fredde en stund och stod och snacka med han, dock pilla jag in arslet på biblioteket efter en stund då det var sjukt kallt.
När dom var klara där så gick vi bort till Basilika och käka middag. Gottit.
Sen var det dags för teorilektion för mig.. .Wiiiie! Och var precis att jag hann med bussen hem. HAha!

Morsan har klippt mig idag också, blev bara topparna och lite på luggen. Men fett kort blev det, tycker jag.


Aja, nu ska jag dricka ett glas juice och titta på fler avsnitt av En annan del av köping!

Hejsvejs! :)

Längtar till lördag!!


halsbandet jag köpte!


Vanliga svarta benvärmare.


Här ska jag spendera heeeeela min kväll! SKÖNT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!