Panikångest! Nejtack. Men tyvärr så ja..

Hemma!

Äntligen. Trodde fan jag skulle bli knäpp när vi var hos mormor & morfar. Det har kliat kliat kliat kliat och kliat. JÄVLAR vad det har kliat. Jag tar tre tabletter om dagen, 1 på morgonen och 2 på kvällen + salva.
Och dom tabletterna på kvällen har slutat hjälpa, av någon anledning. Och när jag bara tar den på morgonen så håller jag på att dö. Den slutar verka under dagen så jag måste ta fler av den för att det ska sluta klia någorlunda under dagen liksom. Och idag har jag inte gjort det, har inte tänkt på det bara.
Så nu har jag precis tagit natt-tabletterna, ska låta dom verka det lilla dom gör först innan jag tar den andra igen.
Typ.. Fan vad komplicerat detta blev..  Whataever.

Ska strax lägga mig i min säng med nya madrasser och starta en film.

Aaah!! Vet ni vad??!?! :O
Det är lördag imorgon :) *HAPPYFACE*


Natti :*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!