Skånetur alá Nina/Matilda

Vissa människor är inte värda att nämnas i bloggen. Men eftersom jag vet att du läser min blogg, så ska jag säga dig att jag är så grymt besviken på dig. Trodde inte detta om dig.
3 dagar har jag väntat på dig, men inte fan fick du tummen ur röven och komma hit fast du lovat. Fast det varit DIN ide att du skulle komma. Men nä då, du säger en sak till en viss person och en helt annan sak till mig.
Du visste hur dåligt jag mått över allt som hänt den senaste tiden, ändå sårar du mig mer och mer.
TACK, detta var verkligen vad jag behövde!
Du är inte värd min tid, du kan dra åt helvete!





Jag och Nina (en tjej på min gata) satt och snacka med en kille på msn som vi träffat på en community som heter gaddad.se, Charlie som killen heter, frågade oss mest på skämt om vi skulle komma upp. Jag var snabb och säga klart vi kommer typ. Och ja, 15 min senare så var vi på väg till Osby.

Och därifrån har vi nyss kommit hem i princip. Eller ja, jag har varit hemma drygt 20 min.
Ska lägga mig och sova några timmar nu, ska ställa klockan också så jag inte sover bort HELA dagen..


Godnatt.






<3 » 2010-02-17 | 13:29:41

Gillar vad jag ser, ge mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!