Trådlöst = SKIT!

Sorry för kass uppdatering. Vårt internet har krånglat som fan. Eller ja, det är bara på min dator det har krånglat. Jävla trådlöst skit som ska fitta sig hela tiden.

Kom hem för en stund sen, har varit på arbetsförnedringen på möte.
Totalt onödigt. Mötte Emelie där också, så jag följde med henne hem efteråt där jag fick ett kuvert att henne så jag kunde skicka iväg papperna jag fick påskrivna idag.
Så nu får jag en del av pengarna om drygt 2 veckor. Skulle få drygt 1700 då och sen nästa månad så får jag hela beloppet som är på cirka 2700 om jag inte minns helt fel.
Rätt softa pengar för att inte göra någonting.

Skulle egentligen på körskolan idag också på teorilektion mellan 17-18:30, men jag har sån jävla mensvärk så jag skiter faktiskt i det. Ska lägga mig i sängen en stund nu och vila.
Får se om det blir Trellehulla ikväll eller ej, får se hur jag mår. Men jag hoppas ju att jag ska dit.


Ha de bäst!

Puss :*

Förresten, jag färgade om mitt hår igår. Sanne gjorde det till mig eftersom jag missat lite därbak.
Så nu är det RIKTIGT kolsvart! (Y)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!