"Vill du med till Kalmar?"

Ja, så löd frågan som jag fick av Sanne imorse när hon ringde och väckte mig kl 12. Jag bara, ehhh? VA?
Men ja, nu sitter jag här. I kalmar! Jocke skulle till sin mamma som bor i Kristinehamn, och sanne till sin moster i kalmar, och hon ville inte åka själv så jag följde med. Körde vid 14 tiden och var framme runt 8 om jag inte minns fel.
När vi kom fram till Kalmar så lämnade vi av våra väskor och så, och sen körde vi över till ÖLAND! AHAHAH. så jävla mobbat det är.

Aja, nu har vi nyss kollat på The eye, och nu ska sanne och jocke spela xbox. Jocke orkade inte köra upp till kristinehamn ikväll, då det är cirka 40 mil från kalmar. Så han ska köra imorgon bitti istället :)


Vill ni se bilder så får ni kolla på min bilddagbok! :)
Patetiskanka @ bilddagboken :)


PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!