1 år sen, älskade Flisa!

Tänk vad tiden går fort. Idag är det ett år sen du lämnade jordelivet. Saknar dig så fruktansvärt mycket. Du finns i mina tankar varje dag, och jag vet att du är kvar här hemma och vakar över oss. Än idag så väntar man på att du ska komma springandes mot en när man kommer hem, men man vet innerst inne att det aldrig kommer ske.

Nu under vintern hade det varit som värst. Jag vet hur mycket du älskade snö, hur många timmar du kunde vara där ute och aldrig tröttna.

Tanken av att aldrig mer få dra sina händer över din mjuka päls och lukta på dig gör mig så fruktansvärt tårögd. Brukar drömma om dig, brukar höra dina tassar på golvet där nere.


Flisa. Du blev hela 14 år, och du är den finaste och bästa schäfern som finns. Jag älskar dig så otroligt mycket, du är så otroligt saknad.

Jag längtar tills jag får tillräckligt med pengar, då ska du föralltid finnas på min kropp.


Jag saknar dig Flisa, något så otroligt mycket.
Du var min bästa vän. Som tyvärr ej finns kvar längre. Bara i våra minnen.

Jag vet att du tar hand om farfar uppe i himlen, att ni har det bra ute i kolonin tillsammans.


Många tror att det "bara" är en hund. Det är SÅÅ mycket mer än "bara" en hund. Det är en familjemedlem, som förstår dig lika mycket som alla andra.



15/11 -94
27/7 -09


Min älskade ängel!
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!