100103 Bröllop

Vill börja med att säga GRATTIS till min moster på födelsedagen och även till hennes STORA dag idag.
Hon ska nämligen gifta sig idag. Nu kl 15.
Så jag är precis färdig med kläder och smink och allt sånt där.

Har aldrig känt mig så ful och dum som jag gör. Ser ut att vara gravid i 30onde månaden utan att överdriva.
Vilken tur jag har då att det bara är dom närmaste som kommer.


Har bara sovit drygt 3-4 timmar inatt också. Somnade mellan 8-9 imorse, och vaknade när klockan ringde kl 12.
Så är lagom trött och på dåligt humör. Bra blandning.....


Nu ska jag gå på toa och sen ska vi köra.


Hejsvejs!


 

Jag just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!